CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D
suka hati saya laa . hati saya pun , bukan hati awak .

Thursday 10 November 2011

APAPUNYANGTERJADI C;

HII !
mr.Superman saya nii tauu .
saya tahu pada semua orang dia biasa tapi pada saya dia ..
err =="
sangat MANIS ;D
betul tauu !
dia memang tak kan tinggalkan saya
saya tahu tuu
#cehh! bajet yakin lak -,-"
biarlah ;pp
HEHE 
tadi kami gaduh 
sampai saya tersalah baca text dia
saya terbaca "saya senarnya nak putus gn awak"
PEERH !
;((
saya macam ta percaya 
AH ! ta mungkin lahh T,T
dia sayang saya 
ya dia sayang saya #sedapkan hati <3
baca lagi sekali pun text tuu sudah (;
"saya senarnye xnak putus gn awak"
HAHA 
dasar mata rabun jauh =="
HEHE 
lepas tuu panggil dia balik
waaaah , hmmm *,*
HEHE
seronok ja tengok muka dia yang layak kanak-2 tuu ^^
comel 
haa ? apa ?
tidak comel ?
pada saya dia comel ^^
macam bayii 3bulan ;DD
hee 
#apapuntaknampak;p

0 comments: