CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D
suka hati saya laa . hati saya pun , bukan hati awak .

Wednesday, 16 November 2011

HARI INI (;

assalamualaikum (;

harinii dah 3bulan kami bersama (:

kadang tu pelikkk , macam mana boleh selama nii .

bukan senang . tapi ada banyak lagi masa yang kita nak kena lalu :(

takut = ="

saya cuma takut awak pergi , awak hilang , awak sakit :(

Terima kasih sayang "(
dah selalu bersabar dengan anje ")
selalu ada bila anje perlu sayang ")
selalu ikutkan je apa yang anje nak ")
mesti sayang serik kan , tak tahan lagi kann ? ")
sayang , anje minta maaf tau ")
tau ayang T,T
anje selalu ta percaya ayang ")
ayang makin handsome , tu yang buat anje makin takut ")
sekarang , anje percaya kat ayang ") 
#menangis dalam hati 
anje ta bole hidup pulak lah tanpa ayang ")
anje ta boleh "(
anje sayang ayang sangat-2 T,T
sayang ..
kalau dah bosan , jemu dengan anje ,
bagitahu ja okay ?
hmm ")
salah anje kann ? ")
ayang ! T,T

0 comments: