CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D
suka hati saya laa . hati saya pun , bukan hati awak .

Thursday 3 November 2011

SANDARAN HATI LETTO (;

DEAR 
MUHAMMAD SHAFIZUL SELAMAT



لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
stella na cakap sikit nii . err ==" cakap ke ? bukan taip ?
emm ~
berapa kali erk stella na kena bagi tahu awak 
yang stella terlalu sayang + cinta awak "(
kadang-2 memang stella selalu fikir bukan-2 pasal awak
sebab stella taknak jadi macam dulu-2 to 
stella kena game selalu
bukan stella ta percaya awak
TAPI stella  emm..
stella takesah if awak ta sayang stella pun 
tapela kannn 
biarlah stella sayang awak seorang
ibu kata , dapat pahala kalau kita sayang orang
<3
DAN kadang-2 to stella rasa kita
macam tade jodoh =="
ARGGHHH !!
stella risau la awak 
em ! YA , mungkin betul juga to
ramai yang tasuke perhubungan kita kannn
mesti mereka doakan yang bukan-2 untuk kita :(
tapi yang doakan terbaik untuk kira to 
terimakasih sayang ya ><
ta mengapa lah kan sayang 
dugaan untuk kita kennn ? (:
tapi sekarang
kita mana ada gaduh macam dulu lagi
cuma stella termakin kasar sampai luka-2 awak ^^
stella suka sangat akan perubahan to awak ><

0 comments: