CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D
suka hati saya laa . hati saya pun , bukan hati awak .

Tuesday 27 December 2011

okay assalamualaikum kehidupan yang semakin hambar .
oh hati , saya minta maaf sebab ta jaga hati .
sedang menghitung hari dalam diam .
si Romeo akan pergi jauh dari Juliet , tapi hati jaga Romeo ya jangan sampai terleka tentang Romeo :"
ramai yang support Juliet tu Terima kasih .
Juliet percaya Romeo di sana tapi Juliet ta percaya yang Juliet boleh hidup di sini tanpa Romeo :''
Romeo tahu kan Juliet memang perlukan Romeo .
Juliet ni nampak ja gembira , ketawa bagai .
sebenarnya itu cover .
*okay sekarang sepasang mata ini da bertakung air mata :"
ahh i hate this feelings !
God , please . need you . 
Allah .
Juliet minta dengan Allah nihh . kuatkan hati Juliet .
jangan bagi luluh .
Allah ta kan bagi ujian kepada hambanya jika hambanya itu ta kuat .
Juliet mesti kuatkan .
sebab tu Allah bagi  ujian nih , kann ?
untuk apa ?
untuk sentiasa ingat Allah kan .
untuk sentiasa jaga hati kann .
hati dan perasaan datangnya dari Allah kann .
OH ALLAH , 
Terima kasih dengan ujian nih .
walaupun berat . Juliet akan cuba dengan sedaya upaya kawal hati .
*sigh .

0 comments: