CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D
suka hati saya laa . hati saya pun , bukan hati awak .

Monday 7 November 2011

habis-lah :(

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
hiii :D hii !
emm sebenarnya sedih tau takk !
saja ja senyum besar-2 . err ? besar-2 ? lebar-2 lahh sayang . HAHA :D = ="
esok si Letto nak pegii pemilihan untuk bola sepak Selangor . ye ke ?
err ya kot .ahh ! yang penting ada kena mengena lah dengan bola sepak .
mesti nanti dia asyik focus kat bola , bola , bola .
tapi hope tidak lahh .
sebab dia cakap TAKKK !
tadi kena marah tau = ="
sedih betul T,T
ta apa lah , apa-2 lah ya Letto .
Stella doakan yang terbaik untuk Letto ><"
tapi Letto ingat jangan lupa Stella ("
TAUUU !!
hmm 
#sedihsial ^^"

0 comments: