CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D
suka hati saya laa . hati saya pun , bukan hati awak .

Sunday 6 November 2011

kasih sayang ^^


Muhammad Shafizul Selamat 
/(,") ♥ (¨.)
./♥\.♥ /█\.
_||_ ♥_||_

huks ! orang tua nii , emm sayang gila-2 kat dia . perangai serupa kanak-2 yang selalu banyak kat bukit bintang to , HAHA . comel !
ta sabar na jumpa hari nii ^^
na belasah dia cukup-2 !
nak kasih sayang rendu dia .mmm mahh ! :*
tapi mana tah dia 
tak sampai-2 dari tadi
tape bukan selalu kenn tunggu lama-2 =="
hehheh .
cepat lah ya ayang 
bosan dah anje nii 
(:

2 comments:

yaya | shortie said...

sweet couple la syg nih :)

Stella Chan said...

mana ada lah ^^ muahh :*