CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D
suka hati saya laa . hati saya pun , bukan hati awak .

Sunday 6 November 2011

jangan kacau kami (:

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
ngeee :D
saya rasa kan saya nii macam belagak ja 
kenn ?
kat blog asyik cerita pasal Buah hati saya ja
macam dia sorang ada dalam hidup awak ya Stella ? = ="
eh tidak lahh
bukan macam tuu
hehe 
:D
mesti orang kata asyik kau ja yang buat cerita pasal dia 
dia ada ?
memang la tak ada
biarlah !
ada kesah pulak ke saya ? ><
weee !
biarlah dia ta sayang saya ke apa ke
yang penting saya sayang dia
dapat pahala sayang menyayang nii 
HAHA
emmm :( 
tapiii kalau boleh kenn
biarlah dia sayang saya jugakkk ! :D
baru best
hehe <3

#okaydabosan:(

0 comments: