CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D
suka hati saya laa . hati saya pun , bukan hati awak .

Friday 30 December 2011

assalamualaikum kehidupan :)
okay tadi hati oh hati nih merajuk
sebab ta dapat na buat rambut yang disukai tuh :''
ahhh , ta mengapa lah
next time sahaja lah .
okay bytheway lagi 2hari si Romeo akan pergi jauh
Oh Allah , kuatkan hati oh hati nih Allah
kuatkan lah ya
saya tahu saya ta kuat sebenarnya tapi
Allah tak kan bagi ujian kepada hambanya yang lemah kan ?
Allah mengetahui seluruh tentang hambanya kan ?
Allah bagi ujian macam tuh kat saya
sebab Allah tahu saya nih mampu jalani ujian itu kan ?
Ya saya akan cuba Oh Allah :)
bantu saya ya !
*eh , tadi saya dapat Kinder Bueno ! :D
apa ? kecoh ?
hurmm :( bukan lah saja ja taip .
tangan saya lagi nya pun kan :[
HEHE okay .
see again yah :*
memuah .

0 comments: