CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D
suka hati saya laa . hati saya pun , bukan hati awak .

Thursday 29 December 2011

okay sekali lagi ^^
HAHA , bytheway sebenarnya saya risau tentang perasaan budak besaa Superhero saya neh
kuat cemburu tuh
aduh jangan la suka cakap rindu kat saya
IM saya
semua yang ada kaitan dengan lelaki yang dia ta kenal
dia cakap
dia cemburu ><'
hokhok
:D
jadi jangan la IM saya lagi , eh ?
haha , bagitahu kat wall la weh !*
taknak , kena jaga hati banyak pihak nih kann .
weh Ayang , Anje minta maaf tau
anje ta suruh pun mereka rindu anje
anje ta suruh pun mereka cari anje
anje ta suruh pun mereka IM anje
HEHE
jangan la cemburu
wee :DD
mmm mah :*
sayang Ayang :D

0 comments: