CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D
suka hati saya laa . hati saya pun , bukan hati awak .

Thursday, 29 December 2011

wehh ! hehe .
buatpa toh weh ? awal bangun !
waa ta tidur lagi la bro
habis rabak mata waa
hehe
eh saja na cerita nih , boleh ?
eh of course la boleh
Blog siapa ?
saya kann ^^ winkwink
eehh semalam kan saya ada follow group  paranormal mencari entiti :)
seronok tapi ada beberapa orang salah cara a :(
ish ! geram anje .
haa kau , jadi anje dah terus ><'
sampai saya pula kena bertarung dengan entiti tuh
nasi baik entiti tu lemah lembut :)
Terimakasih
lepas tuh kami pergi DT aka DownTown
HAHA
jalan kaki ja
uhuu saya dapat semua yang saya nak
err semua ke ?
boleh laa :D
Romeo belanja saya wakk :p
adui da pagi pun sayang
letih nya na pergi bank
urusan buat kad baru tu laa !
sabar ja saya wak .
kesian ayah saya pening dah fikir anak dia nih tade duit kat sini
HAHA
tape nanti saya settlekan semuanya :)
masih ada Romeo , saya rasa selamat
dia boleh teman saya :)
tolong saya :)
ahh macam-2 da saya lalui dengan Romeo neh :)
doakan kekekalan kami ya
amin .
amin .
amin !
:D

0 comments: