CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D
suka hati saya laa . hati saya pun , bukan hati awak .

Saturday, 17 December 2011

assalamualaikum kehidupan :)

Assalmulaikum lagi kehidupan ♥
Hari ini saya nak jadi B la pula J
asal ? gedik ? so what ?
ada B ganggu gugat hidupmu ?
tiada kannn ? so just keep quiet J fucker :p
oh tarikh lahir B 13/11/93
cukup umur dah kannn ? J
jadi kenapa la B msih dikongkong ?
da besar la B , B tahu la na fikir mana baik mana buruk
kepada ibu , B minta maaf sebab tipu yang keluar hari itu
bukan apa , B tiada niat pun na tipu
nanti kalau B minta izin
kena marah , tak dapat .
sedangkan bukannya B merayap mana pun
Cuma lepak minum ja
Bukan buat maksiat pun = =
B masih tahu lagi la mana baik mana buruk
sedih betul
belakang B kutuk-2 , sangka buruk , tak percaya dengan anak sendiri ,
sumpah sedih
apa laa nasib
tiba-2 B jadi rindu kat mama
manja-2 dengan mama L
bila lagi la dapat jumpa mama angkat kesayangan B tu L
kenapa la orang nampak yang buruk ja pada B nii L
apa salah B ? besar sangat kah ?
tidak mengapa laa
ada Tuhan kannn ? ya B ada Tuhan yang Maha Esa J
akan sentiasa ingat yang Maha Esa L
okay laa . sabar ja la ya B .
jangan risau .
yang Maha Esa tidak pernah membenci hambanya
jadi , B masih ada Dia J
jangan sedih-2 lagi B
hari ni kan jadi B
kena ceria ^^ kannn ?
okaybye♪

0 comments: