CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D
suka hati saya laa . hati saya pun , bukan hati awak .

Saturday 17 December 2011


Kesayangan saya
Assalamualaikum lagi kehidupan yang hambar ceria J
Hi pipits >< sebelum itu manja na ucap terima kasih kepada yang Maha Esa
Kerana telah memberi peluang untuk merasa kasih sayang
daripada seorang gadis yang bergelar uda , anin dan merangkap adik kedua manja J
*oh ! manja lupa pula na kidnap gambar gadis comel tuu ==
Haa terima kasih juga kepada Yuko Yamashita
yang telah membantu meluruskan , melembutkan dan mengharumkan
rambut manjaJ
fullname gadis tu , Nazatul Adnin binti Haji Kamarulzaman J
gadis ni la selalu sekepala dengan manja
selalu jadi teman luahkan perasaan
selalu teman manja date dulu
selalu nasihatkan manja tentang cinta
haa mesti orang fikir gadis ni ta matang lagi
tapi dia nampak sangat matang
berbeza 10x ganda dengan manja
suka sakat orang
suka berborak dengan orang tua , layan ja kepala dia
seronok dengan dia
kadang-2 tu dah macam makcik-2 ja manja tengok dia
dia selalu cakap manja comel
tapi dia ta sedar dia pun comel 
kalau jalan dengan dia , dia selalu akan jalan sebelah tepi jalan
katanya , “orang na lindung kau ..
ahh manis ja setiap saat dengan dia
tapi kami pernah juga bergaduh
tapi sekejap ja , lepas tu ada ja benda yang dia buat na pujuk semula hati manja ><
pandai-2 ja si gadis seorang tu
bila manja ada kat rumah , dia la yang akan selalu teman manja tidur lewat malam 
manja suka la bila rasa happy ada seorang adik yang macam ni
adik kandung yang terbaik ! ^^
♥♥♥

0 comments: