CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D
suka hati saya laa . hati saya pun , bukan hati awak .

Sunday, 18 December 2011

Nada-nada Getar Seorang Manja ♪♪
Assalamualaikum kehidupan ›‹ okay hari ini saya nak gelar diri Manja , boleh ? boleh aje . suka hati saya la . hati saya kan J em manja na mengadu ni laa dengan kehidupan , supaya burung-2 yang dengar boleh tolong sampaikan kepada yang Maha Esa di sana , eh ? hurm , manja ta faham yang Maha Esa memang ada mencipta pelbagai perangai manusia , kannn ? kenapa ya ada bermacam ragam , kannn ? unik ˆˆ manja suka tengok pelbagai jenis manusia , hehe .tapi ada sesetengah manusia nii manja macam kurang senang la dengan perangai dia . manja nak ja cakap dengan dia tapi manja takut . Yang Maha Esa mesti tahu manja ni memang pentakut kann ? sedangkan yang Maha Esa selalu ada dengan manja :)
Haa sambung balik pada topik :)
Haaa , dia yang manja kurang senang tu suka sangka buruk pasal manja ==” kasihan manja kan ? :p
Tapi ta apa lah . manja maafkan ja dia . semoga yang Maha Esa dapat buka pintu hati dia untuk tidak lagi bersangka buruk pasal manja . terima kasih yang Maha Esa . iloveyou !

0 comments: