CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D
suka hati saya laa . hati saya pun , bukan hati awak .

Saturday 24 December 2011

  okay assalamualaikum kehidupan .
selamat pagi sayang !
ah ! mengantuknya sepasang mataku ini :)
rasa macam na tidur sekarang ja tapi err its okay la .
sekarang , saya ada di rumah kekasih saya si Romeo Chan to .
waaa . macam best ^^ kejap lagi maybe kami akan pergi muzium .
saya suka to ^^
malam nanti pula , kami pergi ICT ,
ah ! cun lah mama :p
jum la join !
btw , semalam kan saya merajuk dengan si Romeo .
em ada la krisis sikit .
terus masuk bilik ja tidur tanpa alas dan selimut .
haaa asyik terjaga ja == tidur pun ta cukup .itu yang mengantuk sikit to :)
bangun pagi , kena bising dengan mama ,
sebab mama suruh tidur dekat bilik dia .
ada katil dan selimut . heh .tapela maa :)
ingat na buatkan breakfast untuk mereka tapi mama da siapkan awal pagi .
ah ! mama nii memang rock laa :p
HAHA . tercun ! :)
ingat na masak untuk tengahari nii .
tapi belum ada apa-2 lagi .
ha ? apa ? ta percaya saya pandai masak ?
eh jangan pandang saya guna hidung tau ! ta cuba ta tahu :)
sedap tau saya kalau masak . kalah Chef Wan :p betul :>
okay la . saya minta maaf blog rasa macam bosan . ah ! who cares ? My Blog My Rules kan .
ta suka jangan baca okay :)
apa ? merepek ? awak ada ? tak ada kan .diam :/
hehe .kbai la :)

0 comments: