CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D
suka hati saya laa . hati saya pun , bukan hati awak .

Friday, 23 December 2011

okay assalamualaikum pagi <3
hari ni tiba-2 saya jadi Juliet la ><
Ah! Asal ? na kata saya apa pulak la toh ==
whatever . do i care ? (:
hehe xD 
kann Juliet da bagitahu yang Juliet na jadi semua (:
apa salah ke ?
tidak kann ?
okay sebenarnya disini Juliet na mengadu sikit nii :(
tadi Juliet da mengadu yang kat atas sana tu 
sekarang na cerita pula la kat sini 
boleh kan ? eh , My Blog My Rule la wehh :)
mesti boleh la .
okay
em petang tadi dengan semangatnya bangun sebab na pergi cek duit 
yang ayah dah bank in kan 
lepas tuuu 
kad bank Juliet tidak sah :(
OH My Allah :(
sedih gila 
macam ta percaya cip kad bank Juliet rosak
Romeo pun da try banyak kali tapi gagal 
Nur sahabat Juliet pun ada try juga . tapi hurm
ah ! sedihnya . rasa macam na mudi seminggu .
tapi ehh ta elok macam tuu
itu kan mesti ujian daripada Dia kann 
Dia tahu Juliet penyabar *penyabar ke ? :)
sebab tu Dia na uji macam tu kann :)
even sedih yang teramat sebab semalamnya tuu Juliet lepak lepuk dengan Romeo
ada abang kesayangan (Syukray) sekali 
tiba-2 Juliet terbau macam kek strawberyyy :)
hurmmm menusuk semacam ja 
ingat hari ni dapatlah beli 
tapi gagal dah :"
Juliet call ayah , bagitahu semua nii .
ayah macam bingung sat .
HAHA . kasihan ayah .
mesti dia bengang ja .
apa pun ta boleh la anak aku sorang nih * 
hehe 
sorry my dear Daddy . muehehew :*
bukan sengaja pun alahai 
Juliet tak tahu apa-apa
Juliet ta minta pun na kad tu rosak 
tapi Alhamdulillah Juliet masih boleh bersabar :)
TerimaKasih Allah
masih sayangkan Juliet :)
TerimaKasih Romeo tolong Juliet :)
TerimaKasih abang bantu sikit tadi :)
okay laa .
rasanya da lewat sangat ni pun 
harus tidur la
esok mahu jumpa mama mertua tersayang <3
okaybai .
assalam (:

0 comments: