CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D
suka hati saya laa . hati saya pun , bukan hati awak .

Tuesday 3 January 2012

Ah . Sakit rasa ini .

assalamualaikum petang .
okay Hari pertama tanpa Dia . Alhamdulillah saya dapat lalui hari-2 saya nih tanpa dia dengan huru hara , naik turun tangga , penat tau ! ;D
kalau ada dia mesti kurang sikit rasa penat tuh kennn ? ;)
ah saya kan kuat ;D saya ingat selepas saya uruskan hal bank to saya akan sorang-2 tapi saya terjumpa E , lepak dengan dia kejap .
tembak Hati sampai hancur !
NGAHAHA ;D ( -,-"
Lepas to Syeeda dengan Yob turun . Syeeda demam teruk . panas gila badan dia ;( Semoga cepat sembuh ya sayang Syeeda .Syeeda da balik* Now . ada dengan Yob di Kiblah . lepas ni dengan siapa tak tahu lah . tak kisah lah ;)
Allah sentiasa ada kan kan ? 
Ah . saya rindu dia sangat ketat mampat padat la ;(
Sabar-2 . jangan biar Hati menangis okay ?
jaga Hati dan Mata tuh . ingat Manja , awak bukan sorang-2 tau ! awak ada Allah ;)
sabar okay . cuba kawal sikit kawal sikit Hati tuh ;) awak kan hati keras . Tape . dalam 3bulan nih keraskan Hatimu untuk sementara pun boleh kan ? ;) 
bytheway , sedang menunngu panggilan kerja . Ayang , doakn anje tau Sayang ;D Aamiin .
Ayang , tadi kan , abang Bank toh cakap anje comel . Hehe . Buta kan dia . Ayang jangan jadi buta macam dia tau ! ;p Hee . ayang betul tak jawapan anje , ada orang tanya "apa sebab anda sayang Boyfriend anda ?"
anje jawab , tiada sebab .itu semua Takdir Allah , betul tak ayang ? ;)
Kalau salah , betulkan eh ? 
ayang , anje rasa kan ada orang tengah Spy anje lah kat sini . Haha . rasa lah .
biasalah Bakal Isteri awak ni kan ada "6ixth sense" ;D muehewhew .
ah ! whatever lah . ada kisah ? tahu lah bakal jadi artis sampai ada yang na Spy ;p Hehe .
okay la anything i'll story mory here okay ? ;)
Bye . i HEART you Sayanggg <3

0 comments: