CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D
suka hati saya laa . hati saya pun , bukan hati awak .

Friday 24 February 2012

Alhamdulillah !

Assalamualaikum dam dan (tersalah taippp sampai >< ) Selamat 10:33 pagi ^^
Wahaha Kenapa Little Hati neh ? kejab rasa bahagia kejab rasa Suck . HAHA .
Wahai Ami Chan yang puaka , sini dengar saya nak berbicara sedikit dengan Hati kecil awak yang macam fucker toh ! ^^ winkwink .
Ami Sayang or  Stella chan , Jaga Little Hati to dengan baik . Please .
Jangan sakiti dia lagi sayang ;) kasihan tikit dengan Little Hati awak to .
Awak to belagak kuat ja padahal ! Ah Fucker lah Ami Chan .
Hati mudah luluh !
Heyyy , saya nak Hati awak yang dulu !
yang keras macam batu , ah shit .
Jangan menangis bila ada bencana .Cis , bencana konon babe . HAHA . dah macam bumi pulak Ami Chan neh .
Weh wait , confius . siapa yang taippp untuk Blog neh sebenarnya dan apa motif photo hati berhandiplast toh ? HAHA . kasihan . Hati Terluka eh ? :p okay , continue , tapi ubahlah tangisan itu kepada sesuatu yang lebih berfaedah seperti ..
cehh DAMN ! dah macam nak buat ayat masa sekolah , Fuck Off Ami Chan ! ;D
buat lirik lah sayang ! ^^ haaa thats good idea . dulu pun selalu buat . tapi akhirnya lirik tuh semua dah hilanggg .
puaka tak budak Ami Chan neh ? sakit hati kan . kalau bagi kaki agaknya kat muka , orang terus tak kenal seh ! ;p ada kesah ?
Haha . 
okay Ami Chan sini tikit telinga capang bak anak gajah tuh , saya nak nasihat .
Tutup pintu Little Hati tuh dulu sayang .
Memang saya faham awak sangat memerlukan someone untuk What ? berManja ? Ah geli i ~
Sayang . Sabar . Sabar itu kan Separuh daripada Iman . Iman sentiasa ada untuk kamu bersabar . ceh , ustazah . phewww ~
Tapi saya rindu nak jadi gila macam dulu ;( nak manja manja ! Arghh . i need it .
Ami sayang , okay nak sangat kannn ?
buat ja lah apa yang awak suka dan mampu ^^
Janji dengan Little Hati jangan susahkan sesiapa , faham ? :)
Jikalau susahkan sesiapa , Little Hati itu ! Tanggung . okay ?

suka macam neh ! Argh Maaf saya nakal tikittt ! Aww . muehehew :*
haha , okay lah ! saya sebenarnya lagi gila daripada awak ;D
Jadi , Jangan cabar kewibawaan saya tau .
Heh . Berani kerana Benar . 
Perubahan sentiasa dibelakang dan teruskan kejar saya .
saya tak lari cuma akan cuba berhenti untuk perubahan ;)
Ego ? Ya , benda tuh paling Fucking in this world , World lah sangat !  HAHAokay . benda tuh pun saya akan cuba campak dalam sungai Lui , kenapa mesti Sungai itu seh ? HAHA .
serabai + sakai + kusut seh kepala HOT neh . HAHA . Weh serious neh , saya memang Ego . macam pukiwak kan ? tapi Jangan lah takut dengan si Ego tingngii  tinggi neh , saya punya ego da rendah bak ayam katikkk .
Jangan ricauu eh eh ! HAHA ;D Kalau dengan saya , semua boleh Clock in , Baahaha , dah macam nak masuk kerja ja Clock In Clock Out ;p
oakay okay lah , Sorry Blog nih Blog untuk saya yang bebal neh ja . yang gatal baca siapa suruh !
bukan seronok pun . bosan pun nya kan aduyai ;)
HAHA . okaylah .
GTG . Kbai . miahahaha ;*
Wasalam .

0 comments: