CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D

eh saya sayang semua orang tau ^^ sayang la saya sekali eh ? :D
suka hati saya laa . hati saya pun , bukan hati awak .

Wednesday 25 January 2012

Anak Harimau ?

okay assalamualaikum Sayang !
Selamat 05:04 petang . Haha . Kenapa tiba-2 gelak nih . Haha . okay sebenarnya sedang cover sedih lah :''
Hati kiteee jauh . TAKUT DAN RISAU :''
oh Allah . Tolong lah daku . ada dengan daku sentiasa .
kuatkan semangat nih . 
"Bonda" cakap kiteee sebenarnya Kuat semangat .
"Lela" pula cakap kiteee lemah semangat =="
Heh . APTB si Lela nih .
Okay mesti pelik kenapa tajuk Blog , ''Anak Harimau" ?
HAHA . Sahaja ja . kiteee kan kuat macam Harimau ^^
Syeeda suka panggil kiteee Anak Harimau ><
Hehe . Eh semalam kan kiteee Basking .
Boleh tahan juga suara kiteee ;p
Haha . *perasan kejap .
Thanks Baby 41 and the guitar for yesterday .
Haha . Hm . 
kiteee tade mood sebenarnya nak update Blog nih .
Hati oh Hati tidak tentu arah ;" 
Maaf kali ini Blog bosan lagi .
Next time lah New Post yang menarik . InsyaAllah lah :)
okay lah . na cari daging . Lapar .
Babai ^^V

0 comments: